Veelgestelde vragen

Veel vragen zijn al eens aan ons gesteld, we hebben ze daarom hieronder voor je op een rij gezet. 

Mocht het zo zijn dat je jouw vraag niet terug kan vinden op deze pagina dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

Algemene vragen

Hoe kan ik het beste leren voor mijn eindexamens? 

We gaan je een geheim vertellen... Je bent al je hele schoolcarrière bezig met leren voor je eindexamens! In je eindexamenjaar wordt vaak veel stof herhaald bijvoorbeeld bij de schoolexamens. Allemaal zodat jij het tijdens je eindexamens gaat nailen! Merk je dat je graag alle examenstof wilt doornemen, wilt oefenen of meer wilt weten over leerstrategieën dan raden we je zeker aan om één van onze producten te overwegen. Daarnaast is Mijn Examenbundel toegankelijk voor iedereen dus neem ook daar zeker een kijkje. Zeker slagen en geen examenstress met Examenbundel dus, je kan het! 

Ik zie een fout in de boeken/op deze website staan. Kan ik deze ergens melden? 

Wij werken met het beste team en de beste auteurs die er zijn. Toch kan het soms gebeuren dat er een foutje in ons materiaal zit.  

  • Voor een fout in een van onze boeken willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw melding z.s.m. terechtkomt bij het team en de auteurs.  
  • Voor een fout op deze website kun je gebruik maken van de feedbackknop. Deze vind je rechts op iedere pagina van deze website. Uiteraard is het ook mogelijk om een melding te doen via de klantenservice. De feedbackknop geeft je alleen ook de mogelijkheid het gedeelte aan te klikken waar je de fout hebt gespot.  

Is Nina (chatfunctie van examenbundel.nl) een bot of een klantenservicemedewerker? 

Nina is een bot. Ze is wel vernoemd naar iemand, namelijk onze Examenbundel-vlogger Nina(tionalnerd). Wil je spreken met een klantenservicemedewerker dan kun je het beste naar onze contactpagina gaan. Chatbot Nina kan je wel antwoord geven op veel gestelde vragen en geeft je daarnaast handige tips en tricks over bijvoorbeeld leerstrategieën. 

Oriëntatietoets

Ik ben op zoek naar de antwoorden van de oriëntatietoets waar kan ik deze vinden? 

Je kan de antwoorden van de oriëntatietoets vinden op Mijn Examenbundel. Hiervoor moet je eerst een account aanmaken en de licentiecode van jouw Examenbundel 21/22 invoeren. Vervolgens kun je de antwoorden van de oriëntatietoets vinden onder het tabblad “Waar sta je?”.  

Op Mijn Examenbundel kun je geen antwoorden vinden van oriëntatietoetsen van voorgaande jaren i.v.m. het wijzigen van examenprogramma’s en het feit dat het meest recente Examenbundel materiaal de meest optimale examenvoorbereiding biedt.  

Wat is het verschil tussen een oriëntatietoets en een quickscan?

Op de volgende pagina geven we hier uitgebreid antwoord op. 

Mijn Examenbundel

Hoe maak ik een account aan op Mijn Examenbundel?

Door de volgende stappen te doorlopen kun je snel en eenvoudig een account aanmaken op Mijn Examenbundel. Daarnaast kan je ook bovenstaande video bekijken. 

  1. Ga naar Mijn Examenbundel.
  2. Klik op "Aanmelden".
  3. Vervolgens kom je in een scherm terecht waar je e-mailadres wordt opgevraagd. Voer deze in. 
  4. Ga naar de inbox van desbetreffend e-mailadres.
  5. Als het goed is heb je daar een bevestigingsemail gekregen. Open de mail en klik op "bevestig login".
  6. Je komt terecht op een pagina waar staat "jouw e-mailadres is succesvol bevestigd".
  7. Het tabblad waar je vandaan kwam wordt automatisch verversd. 
  8. Vervolgens kun je de verschillende vragen beantwoorden zodat Mijn Examenbundel een personaliseerde pagina voor je kan maken.
  9. Na het doorlopen van de vragen kom je terecht op jouw persoonlijke overzicht, je hebt een account aangemaakt!

Mocht je al licentiecodes tot je beschikking hebben verderop op deze pagina leggen we je graag uit hoe je een licentiecode kan activeren. 

Ik probeer in te loggen op Mijn Examenbundel maar kom er niet in, wat moet ik doen? 

Heb je problemen met onze website dan is het handig om voordat je contact met ons opneemt de volgende zaken te controleren: 

  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het updaten van de browser? 
  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het opschonen van de cookies?

Voor je eigen digitale veiligheid is het goed om regelmatig te checken of je gebruik maakt van de laatste versie van je browser. Mocht er geen verandering zijn dan zou dan je je cookies kunnen verwijderen. Je kunt hier vinden hoe. Blijft het probleem zich voordoen neem dan contact op met onze klantenservice. 

Ik wil mijn licentiecode uit mijn bundel inwisselen, hoe werkt dat? 

Door de volgende stappen te doorlopen kun je snel en eenvoudig je licentiecode verzilveren. Daarnaast kan je ook bovenstaande video bekijken. 

  1. Ga naar Mijn Examenbundel
  2. Maak een account aan of log in
  3. Klik rechtsboven op je naam
  4. Klik op “Mijn vakken & examenbundels”
  5. Klik op “Code activeren” bij het vak waarvoor jij een Examenbundel hebt gekocht
  6. Vervolgens kom je in mijn.thiememeulenhoff terecht en kun je klikken op “Activeringscode inwisselen"
  7. Na het succesvol inwisselen van je code kun je terugkeren naar Mijn Examenbundel 

Naast bovenstaande route is het ook mogelijk om op de overzichtspagina te klikken op “Voeg een vak toe of activeer de licentiecode uit je Examenbundel”. Vervolg vanaf stap 5. 

Mijn licentiecode doet het niet, wat moet ik doen? 

Heb je problemen met het invoeren van je licentiecode dan vragen we je eerst de volgende zaken te controleren (zie ook vraag 6): 

  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het updaten van de browser? 
  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het opschonen van de cookies?

Mocht het daarna nog niet gelukt zijn dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder!