Heb je een vraag over het plaatsen van een bestelling of over een bestelling die je al gedaan hebt? Bekijk hieronder of je vraag ertussen staat. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Selecteer de producten die je wilt ontvangen, plaats ze in je winkelwagen en volg de eenvoudige stappen om je bestelling af te ronden.
Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?
Onze webshop is zo supersonisch snel als het gaat om het doorschieten van jouw bestelling dat het niet mogelijk is om een bestelling te wijzigen of te annuleren. Uiteraard kun je na ontvangst je boeken retourneren.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Op examenbundel.nl betaal je eenvoudig en veilig met iDEAL. We accepteren helaas geen creditcards of andere betaalmethoden.
Het is alleen mogelijk om op factuur te bestellen als zakelijke klant en bij grote bestellingen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de 20 euro verzenden we gratis. Voor alle andere bestellingen betaal je 2,95 euro verzendkosten.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
We streven ernaar om bestellingen binnen 3-4 werkdagen te leveren.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
We werken samen met PostNL en DHL om je bestelling snel en betrouwbaar bij je te krijgen. Let op: we kunnen helaas niet verzenden naar postbusadressen. Zorg dus dat je een regulier adres opgeeft bij je bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na verzending ontvang je een track & trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Zo blijf je altijd op de hoogte van de status van je bestelling.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Allereerst, sorry! Dat was natuurlijk niet de bedoeling Heb je een verkeer artikel ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice, zij zorgen ervoor dat je z.s.m. het juiste boek ontvangt.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Bekijk hier de retourvoorwaarden.
Mislukte bestelling of geen orderbevestiging ontvangen?
Heb je geen orderbevestiging ontvangen of lijkt het alsof je bestelling is mislukt? Weet je zeker dat je wel hebt betaald (zie bankafschrijving)? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen ervoor zorgen dat je alsnog een orderbevestiging ontvangt.
Bestellen van grote aantallen
De webshop van Examenbundel is voor consumenten. Het is mogelijk om via de webshop van Examenbundel grote bestellingen te doen. Helaas bieden wij niet de mogelijkheid om op factuur te betalen. Wil je een grote bestelling plaatsen op factuur, neem dan contact op met onze klantenservice.