Veelgestelde vragen: Mijn Examenbundel

Op deze pagina vind je veelgestelde vragen en antwoorden over Mijn Examenbundel. 

Hoe krijg ik toegang tot Mijn Examenbundel?

Mijn Examenbundel is gratis en toegankelijk voor iedereen. Maak dus snel een account aan! Op het moment dat je een licentiecode (activatiecode) invoert krijg je toegang tot nog meer extra's en zul je ook meer inzicht krijgen in jouw leerproces. Let op: de activatiecode voor de Examenbundels 2024/2025 kun je vanaf 15 juli 2024 activeren!

Hoe maak ik een account aan op Mijn Examenbundel?

Door de volgende stappen te doorlopen kun je snel en eenvoudig een account aanmaken op Mijn Examenbundel. Daarnaast kan je ook bovenstaande video bekijken. 

  1. Ga naar Mijn Examenbundel.
  2. Klik op "Aanmelden".
  3. Vervolgens kom je in een scherm terecht waar je e-mailadres wordt opgevraagd. Voer deze in. 
  4. Ga naar de inbox van desbetreffend e-mailadres.
  5. Als het goed is heb je daar een bevestigingsemail gekregen. Open de mail en klik op "bevestig login".
  6. Je komt terecht op een pagina waar staat "jouw e-mailadres is succesvol bevestigd".
  7. Het tabblad waar je vandaan kwam wordt automatisch verversd. 
  8. Vervolgens kun je de verschillende vragen beantwoorden zodat Mijn Examenbundel een personaliseerde pagina voor je kan maken.
  9. Na het doorlopen van de vragen kom je terecht op jouw persoonlijke overzicht, je hebt een account aangemaakt!

Mocht je al licentiecodes tot je beschikking hebben verderop op deze pagina leggen we je graag uit hoe je een licentiecode kan activeren. 

Ik probeer in te loggen op Mijn Examenbundel maar kom er niet in, wat moet ik doen? 

Heb je problemen met onze website dan is het handig om voordat je contact met ons opneemt de volgende zaken te controleren: 

  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het updaten van de browser? 
  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het opschonen van de cookies?

Voor je eigen digitale veiligheid is het goed om regelmatig te checken of je gebruik maakt van de laatste versie van je browser. Mocht er geen verandering zijn dan zou dan je je cookies kunnen verwijderen. Je kunt hier vinden hoe. Blijft het probleem zich voordoen neem dan contact op met onze klantenservice. 

Waar kan ik de licentiecode (activatiecode) vinden?

Je kunt een licentiecode (activatiecode) vinden voorin jouw Examenbundel. Om precies te zijn onderaan de tweede pagina van je boek. 

Naast Examenbundel verkopen wij ook Samengevat, Examenidioom en Zeker Slagen! Deze boeken bevatten geen licentiecode. 

Hoelang is een licentiecode (activatiecode) geldig?

Voor Examenbundels tot en met schooljaar 2022/2023 was de licentiecode geldig tot 15 juli van het desbetreffende schooljaar. Voor Examenbundels vanaf schooljaar 2023/2024 is de licentiecode geldig tot 15 juli van het schooljaar erna, dus die code is twee schooljaren geldig. Elke licentiecode kan maar één keer geactiveerd worden.

Heb je een tweedehands Examenbundel gekocht? Dan moeten we je helaas teleurstellen, hiermee krijg je geen toegang tot de vele extra's van Mijn Examenbundel. Wel kan je gebruik maken van de gratis toegankelijke mogelijkheden van Mijn Examenbundel. 

Ik wil mijn licentiecode uit mijn bundel inwisselen, hoe werkt dat? 

Door de volgende stappen te doorlopen kun je snel en eenvoudig je licentiecode verzilveren. Daarnaast kan je ook bovenstaande video bekijken. Let op: de activatiecode voor de Examenbundels 2024/2025 kun je vanaf 15 juli 2024 activeren!

  1. Ga naar Mijn Examenbundel
  2. Maak een account aan of log in
  3. Klik rechtsboven op je naam
  4. Klik op “Mijn vakken & examenbundels”
  5. Klik op “Code activeren” bij het vak waarvoor jij een Examenbundel hebt gekocht
  6. Vervolgens kom je in mijn.thiememeulenhoff terecht en kun je klikken op “Activeringscode inwisselen"
  7. Na het succesvol inwisselen van je code kun je terugkeren naar Mijn Examenbundel 

Naast bovenstaande route is het ook mogelijk om op de overzichtspagina te klikken op “Voeg een vak toe of activeer de licentiecode uit je Examenbundel”. Vervolg vanaf stap 5. 

Mijn licentiecode doet het niet, wat moet ik doen? 

Heb je problemen met het invoeren van je licentiecode dan vragen we je eerst de volgende zaken te controleren (zie ook bovenstaande vragen): 

  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het updaten van de browser? 
  • Doet het probleem zich nog steeds voor na het opschonen van de cookies?

Mocht het daarna nog niet gelukt zijn dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder!